Friday, May 31, 2013

Wedding #17: Resepsi Azilah & Shah

Salam semua...

Sudah agak lama juga saya tak update blog ni...yela, memandangkan bulan Mei dan Jun merupakan bulan perkahwinan, maka adalah beberapa wedding job telah diamanhkan kepada saya...alhamdulillah. Apapun, itu bukan alasan untuk saya tidak update blog ni...alasan paling tepat ialah..."malas"...insyaAllah, saya akan cuba atasi sifat yang tak baik tu pada masa akan datang...

Kali ni ialah majlis resepsi Azilah dan Shah yang diadakan di Dewan Serbaguna MPSP Tikam Batu pada 18 Mei 2013 yang lalu. Nyaman je selama berada dalam dewan ni sebab rasanya tak kurang daripada 8 unit split aircond dipasang dalam dewan ini.

Majlis kali ini juga saya ditemani oleh seramai 8 orang rakan2 photographer yang baru dan yang tak berapa baru. Kami masing2 berkongsi idea dan ilmu fotografi bagi mengkatkan kemahiran masing2. Terima kasih pada rakan2 yang hadir.

Outdoor pula dilakukan di luar dewan since pengantin masih perlu meluangkan masa dengan hadirin.

Sepanjang majlis berlangsung, memang hepi dan enjoy. Terima kasih pada keluarga pengantin yang sangat sporting....jom, layan dulu gambar sepanjang majlis ini...





























No comments:

Post a Comment