Saturday, January 1, 2011

Wedding #3: Khairul Anuar & Nur Hidayah

Salam...

Kali ni saya nak update pulak untuk pasangan pengantin seterusnya. Sebenarnya pengantin perempuan ini, Nur Hidayah adalah adik kepada Siti, iaitu pengantin dalam artikel sebelum ini. Oleh itu saya juga bertanggungjawab untuk "cover" gambar mereka juga. Dalam satu hari untuk dua pasangan ini, saya telah snap hampir 1000 keping gambar. Penat?..hehehehe...hanya photographer saja yang tahu penat ke idak...Apapun, layan dulu gambar diorang ni....









Sekarang ni dah pukul 1.06pg, 1 Januari 2011. Dah masuk tahun baru dah...ini bermakna, kalau kira tahun, saya dah masuk alam 30-an. Hmmm...apapun, umur hanyalah angka...yang menghalakan arah tuju kita adalah azam dan usaha kita. Salah satu azam saya tahun ini adalah, menghasilkan gambar2 yang cantik...insyaAllah...Selamat Tahun Baru 2011....

No comments:

Post a Comment