Wednesday, February 20, 2013

Wedding # 15: Nor Hayati & Maswadi


Salam semua…

Masuk tahun ni, dah hampir 3 tahun saya menceburkan diri dalam wedding photography ni. Walaupun tak cecah berpuluh2 pengantin lagi tapi banyak pengalaman, ilmu dan rakan2 yang telah saya temui dan dapati dalam tempoh itu. Banyak dugaan dan pengorbanan yang terpaksa dilalui demi mengabadikan kenangan manis pengantin ke dalam album yang akan disimpan selamanya.

Kali ni saya nak updatemajlis akad nikah pasangan Hayati dan Maswadi. Mereka memilih tarikh yang amat istimewa sempena akad nikah iaitu 121212 atau 12 Dis 2012. Akad nikah yang diadakan di Masjid Seberang Jaya pada hari tersebut dihadiri oleh 4 pasangan pengantin serentak.

Terdapat dua juru kadi yang akan menikahkan kesemua pasangan tersebut manakala khutbah disempurnakan oleh seorang ustaz. Memang meriah dan ramai orang dalam masjid pada ketika itu.

Pada majlis resepsi pula, kali kedua saya shoot di Cinta Sayang Golf & Resort. Pertama kali dulu tag along je. Msa majlis resepsi ni juga saya dibantu oleh Che Deen.

Jom kita layan dulu sedikit sebanyak gambar pasangan pengantin ini.































Yusfeeny Photography
No H/P: 012-5941631 
Email: yusfeeny@gmail.com
Facebook: Yus Fairoz

"Let us snap your sweetest moment"


No comments:

Post a Comment