Wednesday, February 20, 2013

Wedding # 13: Suria & Baharin


Salam semua

Sudah agak lama saya tak update blog ni. Agaknya dah hampir 8 bulan. Pelbagai perkara yang berlaku dalam tempoh tu yang ingin dikongsi bersama andai berkesempatan. Apa pun, insyaAllah selepas ni saya akan cuba meluangkan masa untuk sentiasa kemaskini blog ini.

Hmm…pada  9 dan 10 November 2012 yang lalu, saya sekali lagi diberi kepercayaan untuk mengambil gambar perkahwinan rakan sekerja saya iaitu Suriawati Mat Salleh bertempat di Gurun, Kedah.
Pada sebelah malam, majlis akad nkah berlangsung di Masjid Gurun. Terdapat lagi satu pasangan yang juga diakad nikah pada malam tersebut. Pada watu tu jugak saya berjumpa dengan rakan photographer, Azam namanya. Dia full-time photographer. Secara ringkasnya, majlis akad nikah berlangsung dengan jayanya.

Keesokannya pada majlis resepsi, ramai rakan2 sekerja pengantin dan secara automatiknya saya datang bertandang. Seronok bila ada ramai kawan2 pada majlis perkahwinan.

Pada sebelah petang, kami outdoor di landasan keretapi yang tidak jauh dari rumah pengantin. Memang best shoot kat sini cuma cuaca agak mendung dan hujan rintik2.

Saya nak merakamkan jutaan terima kasih pada keluarga Su yang sangat2 sporting dan juga ramai yang telah beri banyak kerjasama sepanjang majlis itu. Terima kasih juga diucapkan pada rakan sekerja saya, Chun Ar yang secara tak tersengaja menjadi Mak Andam pada pengantin….hahahaha….Semoga perkahwinan kalian kekal hingga ke akhir hayat.



























Yusfeeny Photography
No H/P: 012-5941631 
Email: yusfeeny@gmail.com
Facebook: Yus Fairoz

"Let us snap your sweetest moment"





No comments:

Post a Comment