Wednesday, March 13, 2013

2013 Charity Portraitist Shoot

Salam semua...

Kali ni saya nak update tentang Charity Shoot yang dianjurkan oleh rakan saya, Ezza dan Rose Malia di Padang Kota Lama, Pulau Pinang pada 9 Mac 2013 yang lalu. Seperti biasa, hujung minggu saya adalah bersama dengan hero kesayangan saya, Haidar Mukhlis.

Pada hari itu, kami tiba agak lewat, sekitar jam 12 tengahari so takdelah gambar kami dua beranak bila shoot beramai-ramai. Tapi takpelah, dapat jugak berjumpa dan berkumpul ramai-ramai dengan photographer2 yang lain. Ramai jugak yang datang, hampir 100 manakala talent muslimah pula rasanya 15 orang.

Sumbangan didermakan kepada Yayansan Anak Yatim Pulau Pinang dan kepada 5 photographer yang diadili sebagai gambar terbaik akan dapat hadiah. Pemenang akan ditentukan oleh saudara Eddie Putera. Kenal tak saper tu? Beliau memang seorang photog yang hebat malah seorang moderator di Photomalaysia.com.

Saya dan anak sat je kat situ, lebih kurang 2 jam. Sempatla snap main-main dalam 30 keping. Yela, si kecik tu berlari sana-sini so kenalah ligan....hehehehe.....Apapun, layan dulu sikit gambar yang saya sempat snap semasa di sana.








 Sebelum sampai Padang Kota Lama, tersesat kat Taman Botani...huhuhuhu







No comments:

Post a Comment